Колишній український суддя Олег Орєхов пояснив ці ситуації.
- В епізоді з першим пенальті у ворота "Львова" було прийнято неправильне рішення. Гравець львів'ян спочатку зіграв у м'яч, а вже потім, можливо, наступив на ногу Мудрику. Але це не вважається порушенням, адже первинно завжди визначення - грав захисник в м'яч чи ні. Якщо після гри в м'яч навіть було порушення, то воно не фіксується.
- Що скажете про гол Бондаренка, коли рахунок став 3:1?
- Мудрик, який зробив гольову передачу, був в офсайді. Частина корпусу Мудрика, а саме - його плече, було попереду гравця "Львова". А плечем, як відомо, можна забивати. Тому, положення поза грою тут, як мені бачиться, повинно було фіксуватися, - зазначив Орєхов.
Цікавишся футболом? заходь на сайт Футбол газета!